يک کدام از مهم ترين ابزارها براي معرفي و تبليغ نرم افزار شما، داشتن يک تارنما ماهر با داده ها جامع و بدون نقص ميباشد. طراحي سايت در مشهد در واقع در شرايطي که براي نرم افزار خويش بخواهيد تبليغي در وب سايت‌هاي گوناگون بکنيد بايستي از يک لندينگ پيج يا اين که کاغذ فرود به کار گيري نماييد که او‌لين واکنش و تجربه شناخت مخاطب غرض شما با نرم افزار شمارا صورت ميدهد. توضيحاتي نظير اين که‌اين نرم افزار چه کاري ايفا مي دهد و چرا کسي بايستي به آن نياز پيدا نمايد، به طور تقريب مانند هر متاع ديگر. ولي در‌اين در بين نکات و نازکي‌هايي وجود داراست که رعايت آنها به شما ياري مي‌نمايد بازاريابي و تبليغ موفقي را براي نرم افزار خويش داشته باشيد.
1. صرفا از اسکرين‌شات به کار گيري نکنيد، اشخاص را در اکنون استعمال از نرم افزار علامت دهيد.
شايد براي نرم‌افزار‌نويس‌ها متداول‌ترين و دوست داستني‌ترين تصاوير نرم افزار يا اين که کليپ از دور و اطراف و صفحه هاي نرم افزار باشد. اما که‌اين تصاوير به مخاطب و کاربر شما مي‌فهماند که با چه چيزي روبروست. البته اين گزينه مطلقا کفايت نميکند. اين عکس‌ها تنها در به عبارتي سطح شناخت مخاطب را سرگرم مي‌نمايد و به تصورات وي جان نمي‌بخشد. ابدا صرفا بدين تصاوير بسنده نکنيد و مطلقا از عکس اشخاص در حالا استعمال از نرم افزار‌تان به کار گيري نمائيد. مگرنه اين که اپليکشن شما قرار ميباشد مشکلي از انسان‌ها را حل نمايد؟ پس جاي اينکه صرفا اسکرين نرم افزار در اختيار و از زواياي گوناگون را به فعاليت بريد، فيض فعاليت کردن با آن را نيز نشانه دهيد. اين که به چه عده اي و در چه جايگاهي قادر است ياري دهد و چه مشکلي را از رمز خط مش آن ها برداشته و لبخند رضايت را بر لب آن‌ها نشانده ميباشد.
2. از اصول مبنا لندينگ پيج‌ها غافل نشويد: به عبارتي نخست و بالاي ورقه دکمه فراخوان يا اين که Call to Action را قرار دهيد.
به عبارتي‌طور که قبلا نيز گفتيم لندينگ پيج بايستي به طور کامل براي تبديل کاربر به مخاطب و مشتري باصرفه گرديده باشد. اين صفحه هاي خير صرفا دربردارنده داده ها جامعي در رابطه جنس مي‌باشند، بلکه از يوزرها مي خواهند که به‌اين داده ها برخورد نماد دهند. دقت نماييد که داده ها ما يحتاج، و خير بيش تر از حد، را در بالاي شيت قرار دهيد. تنها نکات کليدي را بيان کرده و آن‌ها‌را بصورت تيتروار مطرح نمائيد. يک کدام از دو عکس مطلوب را قرار دهيد و اما يک فراخوان يا اين که Call to Action. دقت داشته باشيد که شيوه فراخواني شما و کلماتي که براي آن به کار گيري ميکنيد بشدت در توفيق محصولتان گزينش‌کننده ميباشد. دقت نماييد که لحن صحيح و مطلوب استفاده کننده خويش را نيز در حيث داشته باشيد. در‌صورتي‌که مخاطبين شما دکترها يا اين که اشخاص ماهر مي‌باشند لحن شما مانند حرف با يک دوست صميمي نبايد باشد.

زبان اپليکيشن نويسي جاوا اسکريپت

پيش از ساخت وبسايت براي معرفي اپليکيشن، حتما اين نکات را بدانيد

پيش از ساخت وبسايت براي معرفي اپليکيشن، حتما اين نکات را بدانيد

PWA يا وب اپليکيشن هاي پيش رونده چه هستند

نظر مخاطبان و رتبه اپليکيشن

نرم ,افزار ,يک ,ها ,يا ,دهيد ,نرم افزار ,اين که ,يا اين ,کار گيري ,داده ها

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


shimaB مطالب اینترنتی dierabisfi آموزش های همگانی شماره دعانویس تضمینی ایران 09335738303 مدرسه بازاریابی و فروش | آموزش بازاریابی نیازمندی های بازارچه96 - bazarche96.com 109030166 marketcenter Jesus's game
دزدگ